Cara-Cara untuk membuat order:

  • Sila hubung Shaklee Office secara terus 03-56223188, anda memerlukan ID atau nombor ahli untuk membeli produk, yuran pendaftaran untuk menjadai ahli Shaklee adalah RM65, menggunakan ID saya 810171 sebagai upline/sponsor.
  • Atau melalui saya, saya akan uruskan semua urusan pendaftaran. Sila telefon saya: 012-2918282
  • Atau pergi sendiri ke branch Shaklee (JB, Setapak, Subang, KK, Butterworth, KB) dan mendaftar menggunakan ID saya 810171 sebagai upline/sponsor


Sila Hubungi Saya 012-2918282 (SMS atau Call)
Atau Telefon Kedai Pengedar 03-42942966

(Stok selaju mencukupi)

Produk juga boleh dikirim dengan Pos Laju 
(secara Runcit atau borong) 

Produk boleh didapati secara terus di kawasan-kawasan berikut:

Cheras, Kuala Lumpur, PJ, Subang, Klang, Banting,
Ipoh, Taiping, Butterworth, Alor Setar,
Cameron Highland,
Muar, Segamat, JB  

No comments:

Post a Comment